Bulut Santral Teknik Özellikleri ve Kapsamlı Kullanıcı Bilgileri

Akıllı ACD Kuyruklama, kullanıcıya kolay kuyruk yaratma, bekleme müziği dinletme, rastlantısal anons veya agentları kuyruklara atayabilme gibi olanaklar sağlar. Tüm bu kompleks özellikler kolay ve kullanıcı dostu ara yüzle sunulur.

Limitsiz Agent ve Kuyruklama
Çalma Stratejisi (Ringing Strategy)
Çağrı Kayıt
Kuyrukta Geri Arama (Queue Call Back)

ACD Kuyruklama Özellikleri

Kolay Kuyruk Ayarlama
Bekletme Müzigi
Periyodik Anons
Agent Anonsu (Agent Anouncement)
Agent Fısılldama (Whisper)
Çağrı Kayıt
Agent Otomatik Doldurma (Auto-Fill)
Kuyruk İstatistikleri
Agent Grupları

Hepsini Çaldırma – Tüm tanımlı dahili / Agent’ları çaldırır
Round Robin – Başarılı çağrı alan Agent’ları sırayla çaldırır
Least Recent – En uzun bekleme zamanı olan Agent’ı çaldırır
Fewest Calls – En az çağrı almış Agent’ı çaldırır
Random – Çağrıları rastgele dağıtır
Round Robin Memory - Başarılı çağrı alan Agent’ları sırayla en son çağrı cevaplayan agent’ı hesaplayarak çaldırır

Gerçek zamanlı Kuyruk/Agent istatistikleri
Inbound/Outbound Grafikleri

Çağrıya Dalma (Barging)
Dinleme
Görüntüleme

Sales Force
Web tabanlı çalışan tüm CRM’ler

Kapsamlı kuyruk istatistik raporlamalarına sahiptir. Bu raporlar daha iyi hizmet sağlamanıza, çağrı hacimcilerini tahmin etmenize, Agent’larIn ihtiyaçlarını hesaplamanıza ve beklentileriniz ile sonuçları kıyaslamanıza yardim eder. İstatistik bilgileri şunları gösterir ;

Tüm Çağrılar
Cevaplanan Çağrılar
Cevaplanmayan Çağrılar
Çağrı süresi
Bekletme zamanı
Kuyruğa giriş
Çıkış pozisyonu (Exit position)
Minimum zaman
Maksimum zaman
Ortalama zaman
Toplam zaman

Çağrı sayısı
Dakikadaki çağrı sayısı
Çağrıların yüzdesi
Konuşma zamanı
Boştaki zaman (Idle)
Seans zamanı
Kapanan çağrı sayısı

Çağrı İstatistikleri işlevsel olarak ne zaman ve nerede ihtiyacınız olursa,rapor almanız için tasarlanmıştır. Basitçe zaman aralığı ve gerekli bilgileri seçin, üstünde çalışabileceğiniz esnek ve basit seçimlerle, ilgilendiğiniz alanda filtreleme yapabileceğiniz kapsamlı bilgilere sahip olacaksınız.

Gerçek zamanlı kuyruk – agent görüntüleme : Yetkili kullanıcıların her bir kuyruk için durum ve trafik kaydının tutulmasını sağlar.

Kuyruk Görüntüleme

İsim
Toplam Çağrılar
Maksimum Çağrı sayısı
Cevaplanmayan Çağrılar
Bekleyen Çağrılar
Bekleyen VIP Çağrılar

Çağrı Kayıt

Herhangi bir dahiliden arama yapan veya karşılayan agent’lardan tüm gelen ve giden çağrılar kayıt altına alınabilir. Çağrılar gsm, wav, wav49 ve ogg audio formatında indirilip masaüstünde dinlenebilir. Her çağrının kaydedilmesi çözümünde önemli bir nokta, bilgi depolama ve eski kayıtlara kolay ulaşımdır. Çağrı kayıtlarınız doğrudan çağrı raporlarınızın içine inşa edilir, raporlama ve çağrı kayıt gibi iki temel ve farklı özelliği kombine ederek size kolaylık sağlar. Kuyruk/Agent/Caller ID ve Görünen Çağrıları seçebilir, kolayca bilgisayarınıza ses kayıtlarını indirebilesiniz.

Sistemin Kaydı

Sistemdeki tüm çağrıları kaydeder.

Dahilinin Kaydı

İstenilen belirli dahilileri kaydeder.

Anlık Kayıt

Bu servis çağrı kaydını aktifleştirme kodu (*159) girildikten sonra kaydetmeye baslar. Bu noktadan sonra çağrı her hangi bir taraf çağrıyı sonlandırana kadar kayıt devam eder. Önemli çağrıların kaydedilmesi için önemli bir özelliktir.

Çalma Grubu (Ring Group) Kaydı

Belirli bir RIng Group’a üye dahililerin cevaplanan çağrı kayıtlarını alır.

Agent’ların Kaydı

Belirli bir kuyruğun üyesi olan Agent’in cevaplanan çağrı kayıtlarını alır.

Kuyruk Kaydı

Agentlar tarafından cevaplanan çağrıları, agent’in statik, dinamik veya call-back olamasana bakmaksızın

Ses Dönüştürücü
Ses Dönüştürücü Sihirbazı
Ses Dosyaları desteği
.gms, .ulaw, .alaw and .sln
Otomatik Dosya Yükleme

İLETİŞİM
: Global Teknoloji Telekomünikasyon A.Ş.
: Barbaros Mahallesi Çiğdem Sokak Ağaoğlu My Office İş merkezi Kat:3 17-B2 Ataşehir - İstanbul - Türkiye
: +90 (216) 688 55 80
: +90 (216) 688 55 79
: bilgi@globalteknoloji.com.tr